Silverstone της Βρετανίας:Στην κορυφή η Ferrari με επικεφαλή σχεδιαστή Έλληνα


Η Ferrari και ο Fernando Alonso ξεκίνησαν την αντεπίθεσή τους στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 κερδίζοντας την πρώτη τους νίκη για το 2011 στον 9ο αγώνα της χρονιάς, στο Silverstone της Βρετανίας, κάνοντας τα πάντα τέλεια -τόσο στον αγώνα όσο και στην αεροδυναμική αναβάθμιση του μονοθεσίου- σε μια πίστα που δεν ταίριαζε καθόλου στα χαρακτηριαστικά της 150ο Italia!



Ο Ισπανός κατάφερε να μείνει σε πολύ κοντινή απόσταση από τις Red Bull RB7 των Sebastian Vettel και Mark Webber, που ήταν επικεφαλής στο πρώτο μισό του αγώνα. Ωστόσο, δύο λάθη της πρωταθλήτριας στα δεύτερα pit-stops των δύο οδηγών της έδωσαν στον Fernando Alonso την ευκαιρία που περίμενε.



Ο δις πρωταθλητής ανέβηκε στην κορυφή στον 28ο γύρο και έκτοτε δεν κοίταξε ποτέ πίσω, καθώς ο Sebastian Vettel δεν κατάφερε να μειώσει τη διαφορά. Ο M. Webber πέρασε οκτώ γύρους πριν το τέλος τον Lewis Hamilton, που είχε κάνει εντυπωσιακή αντεπίθεση από τη 10η θέση της εκκίνησης.

Η προσπάθεια του Άγγλου της McLaren έληξε άδοξα, ωστόσο, διότι οι μηχανικοί της ομάδας τον ενημέρωσαν ότι έπρεπε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου για να καταφέρει να τερματίσει. Μάλιστα, ο Lewis στο τέλος απειλήθηκε και από τον Felipe Massa και κέρδισε τη μάχη του με τον Βραζιλιάνο στο φότο-φίνις.


Ακόμη πιο άδοξα έληξε η προσπάθεια του Jenson Button, καθώς στο τρίτο του pit-stop απελευθερώθηκε από τον μηχανικό που κρατά την ταμπέλα πριν προλάβει ο μηχανικός στον εμπρός δεξιό τροχό να τοποθετήσει το μπουλόνι. Έτσι, ο Άγγλος αναγκάστηκε να σταματήσει στην έξοδο των pits.


Έτσι, την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Nico Rosberg (Mercedes), που κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση του Sergio (Perez). Ακολούθησαν οι Nick Heidfeld (Renault), Michael Schumacher (Mercedes) και Jaime Alguersuari (Toro Rosso).




Στο σχεδιαστικό τμήα της Ferrari επικεφαλής είναι ο Νικόλας Τομπάζης.
Σπούδασε αεροναυπηγική στο αρχαιότερο πανεπιστήμιο της Ευρώπης (μαζί με αυτό της Φεράρα στην Ιταλία), στο Trinity του Δουβλίνου στο ΕΪΡΕ (Δημοκρατία της Ιρλανδίας) και συνέχισε μεταπτυχιακά στο πανεπιστήμιο Imperial του Λονδίνου που φημίζεται για τις τεχνικές του σπουδές.
Η υπόλοιπη πορεία υπήρξε γεμάτη επιτυχίες: επικεφαλής αεροδυναμιστής στην παγκόσμια πρωταθλήτρια του 1994 και 1995, Benetton Ford και Renault και κατόπιν σάρωσε τους τίτλους στη Ferrari την περίοδο 1999 έως και 2002 (τέσσερις Κατασκευαστών και τρεις Οδηγών με τον Σουμάχερ) οπότε πήρε την ατυχή πρωτοβουλία, επηρεαζόμενος από τη σύζυγό του, να μεταγραφεί στη McLaren όπου εκεί παραμερίστηκε. Το 2007 επέστρεψε στη Ferrari και ως επικεφαλής σχεδιαστής πλέον κατέκτησε τρεις ακόμη τίτλους (Κατασκευαστών 2007 και 2008 και Οδηγών 2007 με τον Ράικονεν).
Ο Τομπάζης δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το κλίμα που επικρατεί στη Ferrari, στο οποίο έχει συντείνει και ο «motivator» Αλόνζο και ευελπιστεί ότι «κάνοντας καλύτερη δουλειά» η Ferrari θα επιστρέψει στους τίτλους το 2011.
Η Ferrari F150 είναι εξαιρετικά απλή και «χυτή» στις αεροδυναμικές της γραμμές και ιδιαίτερη μέριμνα θα δωθεί στο «πάντρεμά» της με τα νεότευκτα ελαστικά της Pirelli. Ίδωμεν...



Πληροφορίες από in.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξέρεται ότι: Το χαγιάτι στον ελλαδικό χώρο δεν είναι τούρκικο

Το άλογο κοιμάται όρθιο!