Βρέθηκε το χαμένο έργο του Leonardo da Vinci, η «μάχη του Anghiari»;
ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
Αντίγραφο Peter Paul Rubens »του Λεονάρντο" Μάχη του Anghiari. "
O Maurizio Seracini, διευθυντής του Κέντρου Διεπιστημονικής Επιστήμης της Τέχνης, Αρχιτεκτονικής και Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Σαν Ντιέγκο, μαζί την ομάδα του από το 1970 ψάχνει να ανακαλύψει ένα χαμένο αριστούργημα έργο του Leonardo da Vinci γνωστό ως η «μάχη του Anghiari».
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα Seracini, από στοιχεία χρώματος που συνέλεξαν από τους τοίχους του Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας στο σημείο όπου είναι ζωγραφισμένη η τοιχογραφία γνωστή ως η «Μάχη του Marciano», από τον διάσημο 15ου αιώνα ζωγράφο, αρχιτέκτονα και συγγραφέα Τζόρτζιο Βαζάρι (1511-1574), στην επιβλητική Αίθουσα των Πεντακοσίων, κατέληξαν ότι εκεί κρύβεται το χαμένο έργο του Leonardo da Vinci.
Η ομάδα του Seracini άνοιξε έξι οπές στην τοιχογραφία του Βαζάρι μικροσκοπικά, εισήγαγε μικρο-κάμερες των 0,15-ιντσών και συνέλεξε δείγματα από κόκκινο, άσπρο, πορτοκαλί και το μαύρο υλικό. Από την ανάλυση που έγινεμε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης έδειξε ότι το μαύρο υλικό είχε μια ασυνήθιστη χημική σύνθεση του μαγγανίου και σιδήρου. Η ένωση αντιστοιχεί στην "μαύρη χρωστική, που βρίσκεται στο καφέ της « Mona Lisa »και στο έργο « Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος του Leonardo da Vinci. Επίσης το γεγονός ότι τα χρώματα που χρησιμοποιούσε ο Ντα Βίντσι στα έργα του (ιδιαίτερα το κόκκινο) ήταν ασυνήθιστα για εκείνη την εποχή ελαχιστοποιούν την πιθανότητα λάθους εκ μέρους των επιστημόνων.
Έχουν καταλήξει ότι τα χρώματα που ελήφθησαν έιναι ίδια με αυτά που χρησιμοποίησε ο δημιουργός της Αναγέννησης στη Μόνα Λίζα, γεγονός που υποδηλώνει ότι το έργο τέχνης, του Λεονάρντο, που αναζητούν, βρίσκεται κρυμμένο πίσω από το τείχος και τη νωπογραφία του Βαζάρι για περισσότερα από 500 χρόνια.
"Τα στοιχεία δείχνουν ότι ψάχνουν στο σωστό μέρος,» είπε ο Seracini.
Βέβαια υπάρχουν και ειδικοί της τέχνης που αμφισβητούν αυτούς του ισχυρισμούς Seracini . θεωρόντας τους ως «προπαγάνδα». Επίσης κάποιοι άλλοι δεν αμφισβητούν ότι έργο του Ντα Βίντσι κρύβεται πίσω από τη ζωγραφική του Vasari, διαφωνούν ότι αυτό είναι «Η μάχη του Anghiari».
Το έργο του Ντα Βίντσι άρχισε να ζωγραφίζεται στις 6 Ιουνίου 1505. Όπως αναφέρει ο Βαζάρι στο βιβλίο του «Βίοι των Καλλιτεχνών»-1950- ο Λεονάρντο ζωγράφισε μια μάχη, γνωστή ως "Ο αγώνας για το πρότυπο", το οποίο αντιπροσώπευε »την οργή τόσο των ανδρών και των αλόγων», όμως το σταμάτησε ένα χρόνο αργότερα, λόγω των τεχνικών προβλημάτων και όταν ο Ντα Βίντσι έφυγε από τη Φλωρεντία) ενώ η Battle Marciano in Val di Chiana του Βασάρι έγινε το 1563 όταν ανακαινίστηκε όλη η Αίθουσα του Palazzo Vecchio. Τότε το έργο του Ντα Βίντσι καταστράφηκε. Οι ιστορικοί, ωστόσο, έχουν αμφισβητήσει το συμπέρασμα Βαζάρι. Κάποιοι εικάζουν ότι έκανε το έργο, και ότι η τοιχογραφία έχει πράγματι ολοκληρωθεί.
Το fresco του Βασάρι. Εμφανής η φράση «Cerca Trova» σημαίνει «αυτός που ψάχνει βρίσκει», σύμπτωση;
ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Discovery News
Αντίγραφο Peter Paul Rubens »του Λεονάρντο" Μάχη του Anghiari. "
O Maurizio Seracini, διευθυντής του Κέντρου Διεπιστημονικής Επιστήμης της Τέχνης, Αρχιτεκτονικής και Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Σαν Ντιέγκο, μαζί την ομάδα του από το 1970 ψάχνει να ανακαλύψει ένα χαμένο αριστούργημα έργο του Leonardo da Vinci γνωστό ως η «μάχη του Anghiari».
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα Seracini, από στοιχεία χρώματος που συνέλεξαν από τους τοίχους του Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας στο σημείο όπου είναι ζωγραφισμένη η τοιχογραφία γνωστή ως η «Μάχη του Marciano», από τον διάσημο 15ου αιώνα ζωγράφο, αρχιτέκτονα και συγγραφέα Τζόρτζιο Βαζάρι (1511-1574), στην επιβλητική Αίθουσα των Πεντακοσίων, κατέληξαν ότι εκεί κρύβεται το χαμένο έργο του Leonardo da Vinci.
Η ομάδα του Seracini άνοιξε έξι οπές στην τοιχογραφία του Βαζάρι μικροσκοπικά, εισήγαγε μικρο-κάμερες των 0,15-ιντσών και συνέλεξε δείγματα από κόκκινο, άσπρο, πορτοκαλί και το μαύρο υλικό. Από την ανάλυση που έγινεμε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης έδειξε ότι το μαύρο υλικό είχε μια ασυνήθιστη χημική σύνθεση του μαγγανίου και σιδήρου. Η ένωση αντιστοιχεί στην "μαύρη χρωστική, που βρίσκεται στο καφέ της « Mona Lisa »και στο έργο « Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος του Leonardo da Vinci. Επίσης το γεγονός ότι τα χρώματα που χρησιμοποιούσε ο Ντα Βίντσι στα έργα του (ιδιαίτερα το κόκκινο) ήταν ασυνήθιστα για εκείνη την εποχή ελαχιστοποιούν την πιθανότητα λάθους εκ μέρους των επιστημόνων.
Έχουν καταλήξει ότι τα χρώματα που ελήφθησαν έιναι ίδια με αυτά που χρησιμοποίησε ο δημιουργός της Αναγέννησης στη Μόνα Λίζα, γεγονός που υποδηλώνει ότι το έργο τέχνης, του Λεονάρντο, που αναζητούν, βρίσκεται κρυμμένο πίσω από το τείχος και τη νωπογραφία του Βαζάρι για περισσότερα από 500 χρόνια.
"Τα στοιχεία δείχνουν ότι ψάχνουν στο σωστό μέρος,» είπε ο Seracini.
Βέβαια υπάρχουν και ειδικοί της τέχνης που αμφισβητούν αυτούς του ισχυρισμούς Seracini . θεωρόντας τους ως «προπαγάνδα». Επίσης κάποιοι άλλοι δεν αμφισβητούν ότι έργο του Ντα Βίντσι κρύβεται πίσω από τη ζωγραφική του Vasari, διαφωνούν ότι αυτό είναι «Η μάχη του Anghiari».
Το έργο του Ντα Βίντσι άρχισε να ζωγραφίζεται στις 6 Ιουνίου 1505. Όπως αναφέρει ο Βαζάρι στο βιβλίο του «Βίοι των Καλλιτεχνών»-1950- ο Λεονάρντο ζωγράφισε μια μάχη, γνωστή ως "Ο αγώνας για το πρότυπο", το οποίο αντιπροσώπευε »την οργή τόσο των ανδρών και των αλόγων», όμως το σταμάτησε ένα χρόνο αργότερα, λόγω των τεχνικών προβλημάτων και όταν ο Ντα Βίντσι έφυγε από τη Φλωρεντία) ενώ η Battle Marciano in Val di Chiana του Βασάρι έγινε το 1563 όταν ανακαινίστηκε όλη η Αίθουσα του Palazzo Vecchio. Τότε το έργο του Ντα Βίντσι καταστράφηκε. Οι ιστορικοί, ωστόσο, έχουν αμφισβητήσει το συμπέρασμα Βαζάρι. Κάποιοι εικάζουν ότι έκανε το έργο, και ότι η τοιχογραφία έχει πράγματι ολοκληρωθεί.
Το fresco του Βασάρι. Εμφανής η φράση «Cerca Trova» σημαίνει «αυτός που ψάχνει βρίσκει», σύμπτωση;
ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Discovery News
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου