Μηνύματα Ιστορίας:Πρόσγυγες του Βιετνάμ 1975



Στις 8 Μαΐου του 1975, είχα προσκληθεί από τον φωτογράφο του Newsweek Lester Sloane  να τον συνοδεύσω σε μια αποστολή, για να φωτογραφίσει τους πρόσφυγες του Βιετνάμ που μόλις είχαν φτάσει στο    στρατόπεδο Pendleton , λόγω της πτώσης της Σαϊγκόν. Φαντάζομαι ότι θα σκέφτηκε ότι η παρουσία μιας γυναικάς σε μια τέτοια κατάσταση θα ήταν χρήσιμη., αναφέρει η φωτογράφος Elisa Leonelli .

 Βρήκαμε εκατοντάδες γυναίκες και παιδιά να στεγάζονται σε σκηνές και παραπήγματα σε αυτή τη στρατιωτική βάση πεζοναυτών στη Νότια Καλιφόρνια, με την ελπίδα ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους για ένα καλλίτερο αύριο .

Σαράντα χρόνια αργότερα o Scott McGaugh , ο οποίος είχε δει 3 από τις φωτογραφίες μου, μου ζήτησε να συμπεριλάβει φωτογραφίες μου σε μια έκθεση που θα γινόταν στο Κέντρο Ιστορίας του Σαν Ντιεγκο. Συμφώνησα, στέλνοντας του φωτογραφίες. Αργότερα μου έστειλε ένα αντίγραφο βιβλίου, με μερικές από τις φωτογραφίες μου με τίτλο"Operation Frequent Wind", που δημοσιεύτηκε το 2015, όπου συν έπεφτε με την επέτειο των 40 ετών από την επιχείρηση εκκένωσης του Νοτίου Βιετνάμ με ελικόπτερα 6000 Αμερικάνων πολιτών  στις 29 και 30 Απριλίου 1975,στο αεροπλανοφόρο USS Midway πριν την κατάληψη της Σαϊγκόν από την Β. Κορέα. Επίσης 50.000 πρόσφυγες Νοτιοκορεάτες μεταφέρθηκαν σε 'ένα στρατόπεδο 10 τετραγωνικών μιλίων, το Pendleton, όπου εγκαταστάθηκαν σε σκηνές και παρέμειναν ακόμη και μήνες μέχρι να βρουν εργασία κι μόνιμη κατοικία.    










Πηγή:  Cultural Weekly 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξέρεται ότι: Το χαγιάτι στον ελλαδικό χώρο δεν είναι τούρκικο

Το άλογο κοιμάται όρθιο!