Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Φεβρουάριος, 2012

Slavery in America

Εικόνα
Slavery in America began when the first African slaves were brought to the North American colony of Jamestown, Virginia, in 1619, to aid in the production of such lucrative crops as tobacco. Slavery was practiced throughout the American colonies in the 17th and 18th centuries, and African-American slaves helped build the economic foundations of the new nation. The invention of the cotton gin in 1793 solidified the central importance of slavery to the South's economy. By the mid-19th century, America's westward expansion, along with a growing abolition movement in the North, would provoke a great debate over slavery that would tear the nation apart in the bloody American Civil War (1861-65). Though the Union victory freed the nation's 4 million slaves, the legacy of slavery continued to influence American history, from the tumultuous years of Reconstruction (1865-77) to the civil rights movement that emerged in the 1960s, a century after emancipation. Foundations of Slavery

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Αποκτήστε το δικό σας κήπο με 120 ευρώ το χρόνο! Απο σήμερα οι αιτήσεις!

Εικόνα
Την ευκαιρία σε όλους, ανεξαιρέτως, τους Θεσσαλονικείς να φτιάξουν το δικό τους κήπο στις εκτάσεις του Πανεπιστημιακού Αγροκτήματος, στη Θέρμη δίνει η διοίκηση... του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Το Αγρόκτημα του ΑΠΘ και η Γεωπονική Σχολή θα παρέχουν στους χρήστες συμβουλευτική υποστήριξη από φοιτητές της Σχολής και γεωπόνο-βιοκαλλιεργητή, εκπαιδευτικά σεμινάρια, νερό άρδευσης, με ανεξάρτητη παροχή σε κάθε τεμάχιο καθώς και κοινόχρηστους χώρους υγιεινής. Η καλλιέργεια θα γίνεται σύμφωνα με τις αρχές της βιολογικής γεωργίας. Η έκταση του κάθε λαχανόκηπου θα είναι 100 τ.μ., με ετήσιο, συμβολικό, ενοίκιο 120 ευρώ, ενώ τα έσοδα που θα προκύψουν θα διατεθούν στο Ταμείο του Αγροκτήματος και θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τις λειτουργικές ανάγκες των κήπων, την επέκταση του προγράμματος, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εκπαίδευση των φοιτητών. Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όλοι οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης. Σε περίπτωση που θα υπάρξουν περισσότερ

Εθνική Πινακοθήκη:Εκθεση με 270 έργα από τη Συλλογή Λεβέντη

Εικόνα
Γυναικείο γυμνό του Ρενουάρ (περίπου 1905-1907) Μία συλλογή έργων τέχνης, που για πρώτη φορά παρουσιάζεται δημόσια στο σύνολο της είναι αυτή του Ιδρύματος Α. Γ. Λεβέντη, που από την Πέμπτη 1 Μαρτίου θα εκτίθεται στην Εθνική Πινακοθήκη. Εργα της δυτικοευρωπαϊκής ζωγραφικής (17ος-20ός αιώνας), ελλήνων καλλιτεχνών (19ος-20ός) και Κυπρίων (20ός αιώνας), στην πραγματικότητα δηλαδή, τρεις διαφορετικές συλλογές συγκροτούν το σύνολο 270 έργων, που για τρεις μήνες θα βρίσκονται στην Αθήνα πριν να ταξιδέψουν στην Κύπρο με τελικό προορισμό, τη Λευκωσία, όπου θα στεγαστούν στην Λεβέντειο Πινακοθήκη, που ετοιμάζεται να τα υποδεχτεί. Από την δεκαετία του 1950 έως τις αρχές του 1970 συγκροτήθηκε το πρώτο μέρος της συλλογής από τον Αναστάσιο Γ. Λεβέντη και στεγάστηκε στην κατοικία του συλλέκτη στο Παρίσι για περισσότερο από μισό αιώνα. Πρόκειται για 67 ελαιογραφίες, σχέδια και υδατογραφίες, νεκρές φύσεις του 17ου αιώνα με απόλυτη προσήλωση στη λεπτομέρεια, ανάλαφρες ροκοκό σκηνές, βενετσιάνικες τοπι

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης:Η Μακεδονική Δεκάπολη στην Ιορδανία μέσα από το φωτογραφικό φακό

Εικόνα
Φωτογραφίες από τη Μακεδονική Δεκάπολη στην Ιορδανία παρουσιάζονται από την Τετάρτη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του προγράμματος του υπουργείου Πολιτισμού «Σταυροδρόμι Πολιτισμών». Πρόκειται για ένα φωτογραφικό οδοιπορικό με το φακό του Ορέστη Κουράκη απεσταλμένου του μουσείου καθώς και του ιορδανού φωτογράφου Χουσείν Ντεμπατζά, ο οποίος καταθέτει τη δική του ματιά για τους αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής του. Οπως είναι γνωστό σημαντικές πόλεις ιδρύθηκαν αμέσως μετά το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην εύφορη κοιλάδα του Ιορδάνη, γύρω από τη λίμνη της Γαλιλαίας, στην περιοχή της σημερινής Βόρειας Ιορδανίας. Σε πολλές μάλιστα δόθηκαν ονόματα γνωστών μακεδονικών πόλεων για δημιουργία πιο στενών δεσμών μεταξύ των διαδόχων. Οι πόλεις της Μακεδονικής Δεκάπολης άκμασαν κατά τους ελληνιστικούς και τους ρωμαϊκούς χρόνους αποτελώντας κοιτίδες - προπύργια διάδοσης του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού στη Μέση Ανατολή με ορατά κατάλοιπα ως και σήμερα. Παράλληλα θα γίνει πα

Ευρωπαϊκός φωτογραφικός διαγωνισμός με θέμα την αειφορία

Εικόνα
Διαδρομή με ποδήλατο και φωτογραφική μηχανή δίπλα σε ανεμογεννήτριες στη Σουηδία, στο πλαίσιο ενός πενθήμερου ταξιδιού; 'Η μήπως μια διήμερη απόδραση στην Κοπεγχάγη, μία από τις πιο «πράσινες» πόλεις στην Ευρώπη; Τη δυνατότητα να κερδίσουν, μεταξύ άλλων, ένα από τα δύο παραπάνω βραβεία-«εμπειρίες» θα έχουν όσοι ενήλικες φωτογράφοι, ερασιτέχνες ή επαγγελματίες, αποφασίσουν να συμμετάσχουν στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό φωτογραφίας «Photoforchange in Europe-Φωτογραφίζουμε για να αλλάξουμε την Ευρώπη», που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου City_Sec. Το έργο City_Sec συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Ευφυής ενέργεια για την Ευρώπη», που έχει στόχο να προωθήσει την ευφυή ενέργεια στη γηραιά ήπειρο, αλλά και να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του «Συμφώνου των δημάρχων» για τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τον διαγωνισμό διοργανώνει η ιταλική Αναπτυξιακή Εταιρεία της Περιφέρειας Μάρτσε (Marche), ενώ από ελληνικής πλευράς στη διοργάνωσή του μετέχει

Και με δυναμίτες...σκοτώνουν τις ελληνικές θάλασσες

Εικόνα
«Σε 50 χρόνια τα αποθέματα ψαριών θα έχουν τελειώσει» δηλώνει ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Αλιέων Ελλάδας Δημήτρης Κοτσώργιος. Η έλλειψη αλιευτικής πολιτικής, καθώς και η ασυνειδησία κάποιων ψαράδων που χρησιμοποιούν δυναμίτη ή και άλλα ακόμα πιο επιβλαβή εκρηκτικά, όπως η νιτρική αμμωνία, είναι οι κύριοι λόγοι που απειλούν το ήδη σοβαρά πληγωμένο θαλάσσιο οικοσύστημα, αλλά και την επιβίωση του κλάδου των αλιέων. Στην Ελλάδα, η χρήση του δυναμίτη στην αλιεία άρχισε μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ο κόσμος πεινούσε, τα καΐκια είχαν καταστραφεί και παντού βρίσκονταν εκρηκτικά, βλήματα και άλλα πυρομαχικά. Επίσης, την εποχή εκείνη υπήρχαν άφθονα ψάρια. Κάπως έτσι ξεκινάει η καταστροφική δραστηριότητα του δυναμίτη που έχει υποθηκεύσει το μέλλον της παράκτιας και νησιωτικής αλιείας. Ο Θοδωρής Τσιμπίδης, πρόεδρος του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος» αναφέρει στο ΑΜΠΕ πως κάθε μέρα γίνεται χρήση δυναμίτη, ιδιαίτερα στην Πελοπόννησο, στην Εύβοια, στις Κυκλάδες, στην Άνδ

Rescatan la historia de heroínas mexicanas

Εικόνα
La vida de las luchadoras Leona Vicario y Carmen Serdán, ya forman parte de la serie Historias de la Historia, editada por el INAH. RESCATAN LA HISTORIA DE HEROÍNAS MEXICANAS *** La vida de las luchadoras Leona Vicario y Carmen Serdán, ya forman parte de la serie Historias de la Historia, editada por el INAH *** Con ilustraciones de Edgar Clement, la reciente entrega de la colección incluye también el número Pancho Villa y la División del Norte; se presentaron en la Feria del Libro de Minería Sin el semblante adusto que les ha dado la historia oficial, y lejos de versiones que minimizan su importancia en las gestas libertarias de nuestro país, la vida de las heroínas Leona Vicario y Carmen Serdán, quienes lucharon durante la Independencia de México y la Revolución, respectivamente, ya forman parte de una serie de historietas que pretende narrar las Historias de la Historia. Con ilustraciones del reconocido dibujante Edgar Clement, las recientes entregas de esta colección del In

Κοινωνικό Θεατροπωλείο από το ΚΘΒΕ

Εικόνα
Το θεσμό του Κοινωνικού Θεατροπωλείου εγκαινιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, στο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής. Οι θεατές των παραστάσεων καλούνται να καταβάλουν αντί εισιτηρίου, τρόφιμα μακράς διαρκείας, τα οποία θα διατεθούν σε κοινωνικά ιδρύματα. Για τη διάθεση των τροφίμων το ΚΘΒΕ, θα συνεργαστεί με «Το Χαμόγελο του παιδιού», «Ελληνικό Παιδικό Χωριό», Ίδρυμα Ορφανοτροφείο Θηλέων «Η Μέλισσα», Παπάφειο Ίδρυμα & Ξενώνας Προστασίας Αγάμων Μητέρων «Το Σπίτι της Μαρίας». Στο πλαίσιο του «Κοινωνικού Θεατροπωλείου», θα παρουσιαστούν, καταρχήν, από το ΚΘΒΕ, πέντε παραγωγές που θα φιλοξενηθούν, κατά τη διάρκεια των μηνών Μαρτίου και Απριλίου, στο νέο Υπερώο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών και στο Μικρό Θέατρο Μονής Λαζαριστών. Τις παραστάσεις θα σκηνοθετήσουν οι ηθοποιοί του ΚΘΒΕ: Μαρίνα Χατζηιωάννου, Γιώργος Ρούφας, Βασίλης Σπυρόπουλος, Γιάννης Τσάτσαρης, Γιώργος Σφυρίδης & Εβελίνα Παπούλια. Οι παραστάσεις που θα ανέβουν στο πλαίσιο του «Κοινωνικού Θεατροπωλείου»

Συναυλία-αφιέρωμα στη Δόμνα Σαμίου την Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Εικόνα
Αθήνα Συναυλία αφιερωμένη στην κορυφαία ερμηνεύτρια Δόμνα Σαμίου, τη γυναίκα που έγραψε ιστορία στο χώρο του ελληνικού δημοτικού τραγουδιού με τη φωνή της, το ήθος, το ύφος και τις αυθεντικές εκτελέσεις της, παρουσιάζει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών αύριο, Τετάρτη. Η εκδήλωση με τίτλο «Γυναικείες φωνές στο δημοτικό τραγούδι» εντάσσεται στο πλαίσιο του Κύκλου «Ελληνική Μουσική». Με τραγούδια του κύκλου της ζωής (νανουρίσματα, του γάμου, της ξενιτιάς, μοιρολόγια), αλλά και παλαιότατες αφηγηματικές μπαλάντες με δραματικό περιεχόμενο (παραλογές) που παραπέμπουν στο αρχαίο δράμα, συναντάμε τις γυναίκες στην παράδοση του δημοτικού τραγουδιού. Γυναίκες προερχόμενες από διαφορετικές γενιές, χώρους και «σχολές» του δημοτικού τραγουδιού, «επαγγελματίες» και μη, αποδίδουν άλλοτε με παραδοσιακό ύφος κι άλλοτε με έθνικ αποχρώσεις αντιπροσωπευτικά δείγματα της τέχνης τους, με επιλογές από το ρεπερτόριο της στεριανής και της θαλασσινής Ελλάδας, καθώς και από τις «Άκρες του Ελληνισμού» (Μικρά Ασία, Πόν

Google Ancient Places digs into the past

Εικόνα
An exciting new project exploring how people in the past viewed the geography of the ancient world, has been backed by $50,000 grant from Google, Inc. via its Digital Humanities Awards Program. Google Ancient Places (GAP) is developing a Web application which allows users to choose a classical text or book (from between 500BC – 500AD) and then search for references to ancient places within it, presenting the results in a user-friendly interface. GAP uses specialist software to identify where and how often places are mentioned within a text, displaying references to the locations and plotting results on a map using an independent digital gazetteer (Pleiades). Interface system Project leader, and Southampton Digital Humanities specialist, Dr Leif Isaksen explains, “A GAP user can not only see how an author’s narrative moves from place-to-place, but also how a town or city’s relative importance varies throughout a historical text. We hope it will interest scholars and users with a gen

Εν αρχή ην το όραμα

Εικόνα
Τι σχέση μπορεί να έχουν άραγε οι φωνές συμπάθειας προς τη χώρα μας που πύκνωσαν το τελευταίο διάστημα με το Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου και την πανθομολογούμενη ανάγκη στήριξης και προώθησης του τουρισμού μας; Για τους παροικούντας την Ιερουσαλήμ η σύνδεση είναι προφανής. Ολοι όσοι μιλούν με θερμά λόγια για την Ελλάδα στηρίζονται πρωτίστως στην προσφορά του ελληνικού πολιτισμού στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Από την άλλη, όσοι κινούνται στους σχετικούς χώρους γνωρίζουν πως για κάθε διεθνή καλλιτέχνη, όσο ψηλά κι αν έχει φτάσει, η εμφάνιση στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου - πρωτίστως - αποτελεί όνειρο ζωής. Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, οι προοπτικές για τον τουρισμό είναι προφανείς. Αυτή την ώρα, λοιπόν, που όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Ελλάδα, ας φτιάξουμε ένα πραγματικά διεθνές φεστιβάλ που θα μπορέσει να διεκδικήσει «επιθετικά» την αντίστοιχη διεθνή προβολή, προωθώντας oυσιαστικά την εικόνα της χώρας μας και - γιατί όχι; - στηρίζοντάς την και οικονομικά. Δει δη χρημάτων, θα πει καν

Έκθεση με τίτλο «Opus Omega»

Εικόνα
Βρίσκεται στην επαρχία Τζιανγκσού, στις ανατολικές ακτές της Κίνας, που προς Νότον γειτονεύει με τη Σανγκάη. Ο λόγος για το Suzhou Museum, το οποίο διαθέτει αριστουργήματα της αρχαίας κινεζικής τέχνης, ζωγραφικής και χειρόγραφα. Εκεί, στη μακρινή Κίνα, στους αχανείς χώρους του μουσείου με τα 15.000 εκθέματα, θα βρίσκεται ως το τέλος Φεβρουαρίου ένα αποτύπωμα ελληνικό: η έκθεση με τίτλο «Opus Omega» του Κωστή Γεωργίου από τα μέσα Ιανουαρίου συστήνει έναν εκπρόσωπο της σύγχρονης ελληνικής τέχνης στο κινεζικό κοινό. Η αναδρομική αυτή του καλλιτέχνη, με τη σφραγίδα του προέδρου του Πολιτισμού της χώρας Τανγκ Γιουλίγκ, ο οποίος προλογίζει τον κατάλογό της, περιλαμβάνει μνημειακών διαστάσεων ζωγραφικά έργα και γλυπτά του, όπως αυτό στη φωτογραφία, δημιουργημένα τα τελευταία 20 έτη, ενώ μετά το τέλος της παρουσίασής της στο Μουσείο Suzhou θα... μετακομίσει και σε άλλα μουσεία της Κίνας. Η ερώτηση που προκύπτει είναι η εξής: Δεν θα έπρεπε μετά την παρουσίασή της στην Κίνα να μεταφερθεί και σε

Στον ρυθμό του καρναβαλιού η χώρα

Εικόνα
Με εορταστικές εκδηλώσεις σε όλη τη χώρα και πανάρχαια έθιμα της Αποκριάς, χιλιάδες καρναβαλιστές λένε «ναι» στο κέφι, ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας. Οι πόλεις ανά την Ελλάδα «ζωντανεύουν», με την Πάτρα να πρωτοστατεί στις καρναβαλικές εκδηλώσεις. Στην Πάτρα αναμένεται να παρελάσουν πάνω από 30.000 καρναβαλιστές. Η μεγάλη παρέλαση θα ξεκινήσει το μεσημέρι της Κυριακής (14:00) και η αυλαία του καρναβαλιού θα πέσει το βράδυ (21:00) στον μόλο της Αγίου Νικολάου, με την τελετή λήξης. Κατόπιν θα παραδοθεί στην πυρά ο βασιλιάς καρνάβαλος. Όλα είναι έτοιμα και για τις παραδοσιακές γιορτές της Καθαράς Δευτέρας, όπως το Μπουρανί στον Τύρναβο, ο Βλάχικος Γάμος στη Θήβα και τα Αλευρομουτζουρώματα στο Γαλαξίδι. Pathfinder News

Στον απόηχο των ευρημάτων από την Αγορά των Αιγών

Εικόνα
Χρυσό στεφάνι ελιάς που εντοπίστηκε κατά τις εργασίες συντήρησης μέσα στον ασημένιο παναθηναϊκό αμφορέα. Στο πλαίσιο των εργασιών του Αρχαιολογικού Συνέδριου για τις Ανασκαφές του 2011 στη Μακεδονία και τη Θράκη, που θα πραγματοποιηθεί από την 1η έως την 3η Μαρτίου, θα ανακοινωθούν πεπραγμένα και μελλούμενα στον απόηχο των ευρημάτων από την Αγορά των Αιγών. Η ανακοίνωση που θα γίνει την Παρασκευή 2 Μαρτίου στις 7.30το απόγευμα στην Αίθουσα Τελετών του παλαιού κτιρίου της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., περιλαμβάνει τα εξής: Ελάχιστα κονδύλια Η πανεπιστημιακή ανασκαφή της Βεργίνας κατά το 2011 είχε ελάχιστα κονδύλια στη διάθεσή της, λόγω της γενικότερης μείωσης του τακτικού προϋπολογισμού του ΑΠΘ. Το δεδομένο αυτό οδήγησε σε μια ιεράρχηση των εξόδων, προκαλώντας ταυτόχρονα την επιμονή μας για επίτευξη των βασικών στόχων μας, έστω και με περιορισμένα κονδύλια. Στον τομέα της αρχαίας αγοράς, ειδικότερα, η μικρότατης κλίμακας ανασκαφική έρευνα διενεργήθηκε χωρίς εργάτες, αλλά με δέκα φοιτη

«Σάρωσε» στα Σεζάρ το The Artist

Εικόνα
Η ασπρόμαυρη και βωβή ταινία «The artist» του Μισέλ Χαζαναβίσιους κέρδισε έξι Σεζάρ, ανάμεσα στα οποία και αυτό της καλύτερης ταινίας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να κερδίσει και το πολυπόθητο Όσκαρ την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου. Το «artist» ταινία - φόρος τιμής στο βωβό σινεμά απέσπασε ακόμη Σεζάρ σκηνοθεσίας (Μισέλ Χαζαναβίσιους), πρώτου γυναικείου ρόλου (Μπερενις Μπεζό) και σε τρεις ακόμη κατηγορίες, ενώ έχει ήδη κερδίσει 3 Χρυσές Σφαίρες και 7 βραβεία Bafta . www.kathimerini.gr

Οι αιτίες για την κατάρρευση του πολιτισμού των Μάγια παραδείγματα προς αποφυγή για εμάς σήμερα

Εικόνα
ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Είναι ένα από τα άλυτα μυστήρια της Ιστορίας: τι πυροδότησε το τέλος του πολιτισμού των Μάγια; Κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί διάφορες θεωρίες, ανάμεσά τους και αρκετές που σχετίζονται με το περιβάλλον. Σύμφωνα με τον Jared Diamond στο βιβλίο του «Κατάρευση, Πως οι Κοινωνίες επιλέγουν να αποτύχουν ή να επιτύχουν», η κατάρρευση του πολιτισμού των Μάγια δε οφείλεται σε μία αιτία αλλά σε συνδυασμό πολλών παραγόντων. Μία αιτία είναι η αύξηση του πληθυσμού σε σημείο όπου ξεπέρασε τη διαθεσιμότητα των πόρων και σε αυτό ήρθε να προστεθούν οι επιπτώσεις της αποδάσωσης και της διάβρωσης των πρανών, όπου οδήγησαν στη μείωση της καλλιεργήσιμης γης. Ακόμη πρέπει να προστεθεί και η ξηρασία που προκάλεσαν οι άνθρωποι με την αποδάσωση, η εξάντληση των θρεπτικών ουσιών και άλλα προβλήματα του εδάφους από τον αγώνα να εμποδίσουν τις φτέρες να κατακλύσουν τους αγρούς. Η αύξηση των ενδημικών πολεμικών συγκρούσεων , καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι μάχονταν για όλο και λιγότερο πόρους

Nelson Mandela taken to hospital

Εικόνα
Nelson Mandela has been taken to hospital suffering from a long-standing stomach complaint Photo: REUTERS Former South African leader Nelson Mandela, 93, was admitted to hospital on Saturday after doctors advised specialist medical attention for a long-standing abdominal complaint. By Aislinn Laing, Johannesburg South African President Jacob Zuma said in a statement: "Former president Nelson Mandela was admitted to hospital today, the 25th February 2012." "Madiba has had a long-standing abdominal complaint and doctors feel it needs proper specialist medical attention." The health of the increasingly frail anti-apartheid icon, who is affectionately known as Madiba, sparked national fears after he was taken to hospital early last year for an acute respiratory infection. A medical source told The Telegraph the most likely ailments were an ulcer, colitis or a hernia. The hospital he has been admitted to was not specified, although it is likely to be in Johannesburg

En Puebla, único museo sobre la vida religiosa femenina

Εικόνα
A través de 1,300 piezas novohispanas y la rehabilitación de espacios del Ex Convento de Santa Mónica, el Museo de Arte Religioso recrea episodios de las monjas en la Nueva España. EN PUEBLA, ÚNICO MUSEO SOBRE LA VIDA RELIGIOSA FEMENINA *** A través de 1,300 piezas novohispanas y la rehabilitación de espacios del Ex Convento de Santa Mónica, el Museo de Arte Religioso recrea episodios de las monjas en la Nueva España *** A un par de meses de su reapertura, el recinto ha registrado la visita de cinco mil personas; tras su reestructuración durante seis años, ahora presenta 27 salas renovadas Una serie de cinco óleos de grandes dimensiones, que sobrepasan los tres metros de altura, decoran la Sala de Terciopelos del Museo de Arte Religioso (MAR), en Puebla. Se trata de obras creadas hace más de 200 años por manos indígenas, que representan diversas escenas de la vida de Cristo sobre tela aterciopelada, una técnica poco común dentro de la pintura, que nuevamente se puede admirar lueg

Germania: Hitler's Dream Capital

Εικόνα
Albert Speer’s plan to transform Berlin into the capital of a 1,000-year Reich would have created a vast monument to misanthropy, as Roger Moorhouse explains. Albert Speer presents Hitler with a model of the German Pavilion designed for the World's Fair in Paris, 1937. Mary Evans Picture LibraryIn 1937 Hitler’s architect Albert Speer was given the task of transforming Berlin from the sprawling metropolis that it was into Germania, the gleaming new capital of a Greater German ‘World Empire’, the centrepiece of the civilised world. It was a vast undertaking. Plans, swiftly drawn up by Speer’s office, were presented to the public on January 28th, 1938. The reaction within Germany was predictably enthusiastic, with newspapers carrying detailed explanations and commentaries. Der Angriff stated that the designs were ‘truly monumental … far exceeding all expectations’, while the Völkischer Beobachter proclaimed grandly that ‘from this desert of stone, shall emerge the capital of a thousan