Ελένη Γλυκατζή- Αρβελέρ: Η απόδειξη της ελληνικής συνέχειας. Μπρετόν :Η Ευρώπη υπό την κατοχή του ελληνικού Πνεύματος

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΧΩΡΟ

Είχα την τύχη ή την ατυχία να γνωρίσω τον Αντρέ Μπρετόν . Φτάνω μια μέρα στο σπίτι του και μου λέει,
ξέρεται η γυναίκα μου είναι στην Ελλάδα διακοπές. Βλακωδώς, εγώ του λέω, α!, δεν πήγατε και εσείς, τόσο ωραίος τόπος.
Μα κυρία μου, εσείς στην κατοχή, πήγατε στην Γερμανία. Του απαντώ, δεν καταλαβαίνω.
Πώς μου λέτε ότι δεν καταλαβαίνεται; Δυόμισι χιλιάδες χρόνια είμαστε υπό κατοχή του ελληνικού πνεύματος και θέλετε να πάω στην Ελλάδα.
Και του απαντώ, είναι η μόνη απόδειξη της ελληνικής συνέχειας.
Το κείμενο είναι από την εκπομπή "Η ΕΛΕΝΗ ΑΡΒΕΛΕΡ ΣΤΟ ΡΙΜΕΪΚ" (20-5-2012)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξέρεται ότι: Το χαγιάτι στον ελλαδικό χώρο δεν είναι τούρκικο

Το άλογο κοιμάται όρθιο!