ΣΑΡΛΙΖ ΘΕΡΟΝ:Δεν μπορεί να είμαστε διαρκώς ευτυχισμένοι


Τράβηξε όλα τα βλέμματα παρ' όλο που δεν εμφανίστηκε με μάξι τουαλέτα πάνω στο κόκκινο χαλί, αλλά με ένα δερμάτινο φόρεμα Dior στο κόκκινο της φωτιάς. Επαιξε χαριτωμένα με τους φωτογράφους - άλλωστε ήταν η βραδιά της καθώς επρόκειτο για την πρεμιέρα της νέας της ταινίας στη Νέα Υόρκη «Young Adult».

Ωστόσο η βραβευμένη με Οσκαρ Σαρλίζ Θέρον στα 36 της χρόνια δηλώνει όμορφη και τυχερή, αλλά όχι κι ευτυχισμένη. Ο λόγος; «Θεωρώ πως η ευτυχία είναι μια έννοια υπερτιμημένη», εξηγεί σε συνέντευξή της που δημοσιεύεται στην ιταλική εφημερίδα «La Repubblica». «Δεν πιστεύω ότι μπορεί να είμαστε διαρκώς ευτυχισμένοι. Αν κάποιος ήταν διαρκώς ευτυχισμένος, δεν θα μπορούσε να το εκτιμήσει. Εγώ ήμουν σχεδόν πάντα δυστυχισμένη και εκείνες τις λιγοστές στιγμές ευτυχίας τις απόλαυσα στο έπακρο, τις ρούφηξα ώς την τελευταία σταγόνα σαν να ήταν γλυκόπιοτο κρασί».

Κι αν η ευτυχία για το πρώην μοντέλο και νυν ηθοποιό δεν είναι δεδομένη, δεν αρνείται την καλή της τύχη. «Πώς θα μπορούσα άλλωστε; Η τύχη μου ήταν σκανδαλώδης από ένα σημείο και μετά. Ομως πιστεύω πως ο καθένας μας πρέπει να ξέρει να την προσελκύει την τύχη του. Δεν έχω αμφιβολία επ' αυτού. Ευχαριστώ κάθε μέρα τα άστρα που μου επέτρεψαν να κάνω όλα όσα έχω κάνει και να έχω επιτυχία στη δουλειά μου».

Στη νέα της ταινία υποδύεται μια συγγραφέα που ύστερα από ένα διαζύγιο επιστρέφει στη γενέτειρά της και επιχειρεί να ξανασυναντήσει έναν παλιό της έρωτα, ο οποίος στο μεταξύ έχει δημιουργήσει οικογένεια. Πόσο κοντά αισθάνεται στον χαρακτήρα που υποδύεται; Θα επέστρεφε σε έναν έρωτα από το παρελθόν δεδομένου ότι αυτή την περίοδο είναι μόνη; «Δεν το σκέφτομαι καθόλου, αν και από τότε που ενηλικιώθηκα είναι η πρώτη φορά που μένω μόνη μου, καθώς τα τελευταία 15 χρόνια είχα δυο μακροχρόνιες σχέσεις. Πηγαίνω μπροστά, δεν γυρίζω πίσω. Ξέρω πολλές γυναίκες που το έχουν κάνει κι είναι δυστυχισμένες. Δεν φοβάμαι να μείνω μόνη μου. Ξέρω από πού προέρχομαι και πού βρίσκομαι τώρα, αλλά δεν ξέρω το επόμενο βήμα μου. Μου αρέσουν οι εκπλήξεις», καταλήγει.



ΠΗΓΗ:ΤΑ ΝΕΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξέρεται ότι: Το χαγιάτι στον ελλαδικό χώρο δεν είναι τούρκικο

Το άλογο κοιμάται όρθιο!