Η ελληνική σύγχρονη γαστρονομία περιοδεύει σε έξι ευρωπαικές χώρες


Ένα πρωτότυπο εγχείρημα, με στόχο τη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, είναι το «γαστρονομικό ταξίδι» που διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά ο ελληνικός «Ομιλος Ξενοδοχείων Αλντεμάρ», συναντώντας, με διακεκριμένους αρχιμαγείρους του, συνολικά 360 τουριστικούς επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες, διευθυντές και στελέχη ταξιδιωτικών γραφείων σε εννέα πόλεις έξι διαφορετικών χωρών της Ευρώπης.
Η πρωτότυπη ιδέα, που υποστηρίζεται από αρκετές μεγάλες ελληνικές και ξένες εταιρείες και το ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και τον ΕΟΤ, γεννήθηκε στον γνωστό Ομιλο Ξενοδοχείων από την ανάγκη να παρουσιαστεί ένα διαφορετικό πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού και να ανακαλυφτεί από τους ξένους τουριστικούς επιχειρηματίες η ελληνική γαστρονομία που κερδίζει έδαφος ολοένα και περισσότερο.
Αφετηρία του «γαστρονομικού ταξιδιού», που τερματίζει αύριο στις Βρυξέλλες, ήταν στις 31 Ιανουαρίου το Βερολίνο, έχοντας ενδιάμεσους σταθμούς σε Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Μόναχο, Ζυρίχη, Μιλάνο και Βιέννη, όπου η γαστρονομική βραδιά - όπως και στις άλλες πόλεις - πραγματοποιήθηκε στις σύγχρονες αίθουσες γνωστής σχολής μαγειρικής, με τους καλεσμένους τριάντα εκπροσώπους του τουριστικού κόσμου να γνωρίζουν άμεσα την πιο σύγχρονη πλευρά της ελληνικής κουζίνας συμμετέχοντας ενεργά στην παρασκευή αυθεντικών ελληνικών γευμάτων.
Την «ιδέα», τους στόχους και τους σκοπούς του «γαστρονομικού ταξιδιού» παρουσίασε στους Αυστριακούς καλεσμένους και στον εκπροσωπούντα τον πρέσβη της Ελλάδας, πρώτο σύμβουλο της πρεσβείας μας στη Βιέννη, Πέτρο Παναγιωτόπουλο, ο διευθυντής πωλήσεων του Ομίλου Αλντεμάρ, Χρήστο Τασάκος ενώ στο χαιρετισμό του ο διευθυντής του Γραφείου Αυστρίας του ΕΟΤ, Παναγιώτης Σκορδάς, τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος και την περσινή του θετική απήχηση στον αυστριακό τουριστικό κόσμο.
Μιλώντας στη Βιέννη, ο κ. Τασάκος επισήμανε πως σε αυτόν το διαδραστικό «θεσμό» οι καλεσμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού συμμετέχουν ενεργά μαγειρεύοντας, με την καθοδήγηση των αρχιμαγείρων και στο τέλος απολαμβάνουν το αποτέλεσμα της μαγειρικής τους τέχνης στην αυθεντική ελληνική κουζίνα, έχοντας γίνει μια παρέα.
Ο ίδιος θεωρεί πως, πέρα από τα οφέλη στην αύξηση κρατήσεων, το εγχείρημα αποτελεί μια από τις καλύτερες διαφημίσεις για την Ελλάδα ως φανταστικού τουριστικού προορισμού για τους Ευρωπαίους, με όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα, ιδιαίτερα σε εποχή μεγάλης κρίσης για τη χώρα και τις περιορισμένες δυνατότητες για τη διαφήμισή της στο εξωτερικό από κρατικής πλευράς, παρουσιάζοντας τη σύγχρονη Ελλάδα με ελληνικές γεύσεις και με αυθεντικά ελληνικά προιόντα.
Την πολύ θετική ανταπόκριση των καλεσμένων σε όλες τις πόλεις του «γαστρονομικού ταξιδιού» στη δική τους συμβολή σε αυτό, παρουσιάζοντας και εξηγώντας οι ίδιοι πολλές πτυχές της ελληνικής μαγειρικής, σημείωσαν και οι δύο βασικοί συντελεστές της επιτυχημένης διαδρομής του, οι αρχιμάγειροι, Γιώργος Χατζόπουλος και Γιάννης Ροδοκανάκης.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξέρεται ότι: Το χαγιάτι στον ελλαδικό χώρο δεν είναι τούρκικο

Το άλογο κοιμάται όρθιο!